الاثنين، ٢١ جمادى الأولى ١٤٣٢ هـ

المجموعة الثانية من ملابس حقيقية

































































































هناك ٥ تعليقات:

  1. ممكن تكتبى انها منقوله من مدونه ستار دول المصريه وعلافكره دى سرقه لان البنات بيتعبو انهم يجيبو الصور دى ورشا بيطلع عينها عشان تظبط الصور ديه بتعد قرب الشهور بتظبط فيه تيجى انتى تخديهم فى ثانيه بدون اى شكر وبعدين سورى يعنى دى قله ادب اوووى وكده حرام اننا نتعب وانتى تسرقيهم زى حرامى الغسيل لما تكون الناس تعبانه فى اللبس الى جايبه وفلوسهم ويجى حرامى الغسيل يخدهم فى ثانيه واوعى تكدبى وتقولى ان ديه مش من المدونه الدليل باين بأمره ان لينك المدونه على كل الصور وانتى بقه عايزه تكبرى مدونتك على تعابنا احنا كده عمرها ما هتكبر لازم تكونى تعبانه فى مدونتك بجد عشان ربنا يكرمك فيها

    ردحذف
  2. وانا ندمنا انى دخلت مدونه زى ديه عن اذنك

    ردحذف
  3. أنا عملت مجموعتين للملابس في الاولى كتبت اسم المدونة لو مو مصدقة ادخلي وهذه التكملة وانا ما اسمح لج انج تسبيني وانا متربية بما ان هذا الموضوع تكملة ماله داعي اذكر لاني ذاكرة بالمجموعة الاولى

    ردحذف
  4. هيا كتبت في المجموعة الاولى انه من المدونة المصرية...
    اصلا من الصور مكتوب فيها المدونة المصرية...
    يعني كدا ولا كدا باين انه منقول....
    فلو سمحتي تحققي من الامر قبل ما تتكلمي ^_^
    ولا تتهمي المدونة كلها لأنه في مالكة وكاتبات غيرها..
    :)
    وعندك حق لووووو كانت سارقة الموضوع...

    ردحذف
  5. وبعدين مالج حق تسبين وانا افضل لوو ان نطرد البنات اللي مو محترمات اشكالج

    ردحذف